Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2007

Λαϊκή ετυμηγορία

Τελικά πως να την παλέψεις την δουλειά, πως να ξεφύγεις και πως να αποδράσεις από τον εαυτό σου και όλα όσα σε χαρακτηρίζουν.
Αυτές τις μέρες, λίγο πριν την κάλπη συναντάω πολιτικούς υπεράνθρωπους που όλα τα μπορούν και όλα τα καταφέρνουν. Συναντάω πνεύματα που θα μου αλλάξουν το μέλλον και θα βάλλουν τη ζωή μου σε ρότα προκοπής και ανάπτυξης.
Αυτές τις μέρες των εκλογών, αναλογίζομαι και απορώ πως μάλλον πρέπει να είμαι πολύ ηλίθιος που μπαίνω στην διαδικασία να ακούσω όλα όσα ξεστομίζουν από προεκλογικά μπαλκόνια και κυρίως τηλεοπτικά παράθυρα.
Αλλά λες από την άλλη μπορεί να πέσουμε σε κανένα φωτεινό μυαλό, σε κάποιον που έχει αντίληψη της πραγματικότητας και παλεύει να πιάσει το νήμα από την αρχή.
Έτσι επιμένω και υπομένω όλο τον συρφετό που έρχεται μέσα από μύρια κανάλια επικοινωνίας.
Αυτές οι μέρες των ευχολογίων τρομάζω γιατί ως ψηφοφόρος είμαι σημαντικός και ως πολίτης δεν αξίζω δεκάρα. Έχω αξία μέχρι να με τσουβαλιάσουν και έπειτα γίνομαι μάζα, πλέμπα και χάνος λαός.
Πως μπορώ όμως ν' αλλάξω την κατάσταση;
Πως θα κατακτήσω σ' αυτήν την χώρα το αυτονόητο που μου υπόσχονται και προς τα που να στρέψω το βλέμμα μου και να πιστέψω όταν σ' αυτήν την χώρα την λέξη πολιτική, την λέξη δημόσια διοίκηση, κράτος και πολιτεία δεν την έχουμε πάρει στα σοβαρά.
Πως να πιστέψω ότι ο παρτάκιας και τομαριστής νοιάζεται για την κοινωνική πρόοδο.
Γιατί να πιστέψω στους σωτήρες και μεσσίες της καθημερινότητας;
Γιατί να ισοπεδώσω όσα με κόπο και κυρίως πόνο τρεισήμισι χρόνια χτίζω και αντιλαμβάνομαι;
Γιατί να τυφλωθώ εφόσον βλέπω ότι γι' αυτό το κατάντημα πρώτος συμβάλω εγώ με την ψήφο μου και τις πολιτικές μου επιλογές.
Πότε τηρήθηκαν τα προεκλογικά προγράμματα στη νεότερη ελληνική πολιτεία.
Πότε θα μάθουμε να ομολογούμε πρώτα στον εαυτό μας και έπειτα στους άλλους την αλήθεια πως αν δεν δώσουμε εμείς αξία στο εαυτό μας δεν θα μας δώσει κανείς.
Δεν λέω να μην ψηφίσουμε, δεν λέω να μην επιλέξουμε αλλά πριν ας δούμε πρώτα το ποιόν, τον βίο και την πολιτεία του εκάστοτε θηρευτή της ψήφου μας και έπειτα ας επέλθει η λαϊκή ετυμηγορία.

7 σχόλια:

Vasilis Pappas είπε...

Πολύ καλό κείμενο Ευάγγελε. Με πολλές αλήθειες!

kokkinos είπε...

Στις ίδιες σκέψεις είμαι και εγώ. Παρότι υποψήφιος. Σκέφτομαι μήπως θα έπρεπε να παραμείνω ως δημοσιογράφος στα πλαίσια της αντίδρασης και της καταγγελίας. Δεν ξέρω...όλοι κρινόμαστε από τις αποφάσεις μας.

kokkinos είπε...

H επόμενη ημέρα δεν μπορεί να περιμένει...
http://e-thesprotia.pblogs.gr/2007/09/h-epomenh-hmera-den-mporei-na-perimenei.html

prasino liker είπε...

Καλο κουραγιο αυτες τις μερες.
Ο Χαριλαος Φλωρακης σε μια συνεντευξη του ειπε.Τιποτε δεν εχω να διαθεσω ,τιποτεδεν εχω να αφησω.ΕΠΡΑΞΑ.και απο τον Μανωλη Αναγνωστακη,Σε αυτο το αλλοιωμενο τοπιο της εποχης μας ,το μονο που μπορω, ειναι να σιωπησω.
Φευγω για μια βοθτια στην θαλασσα
Καλη σου μερα

Β.Γκ. είπε...

Αχ. Χωρίς τον αναστεναγμό ανάμεσα στο Α και το χ. Μόνο μια μικρή, κοφτή ανάσα: Αχ. Που όμως περικλείει όλα όσα θα ήθελες να πεις, να ξέρεις, να μάθεις! Ψάξε! Κι αν γύρω σου δε βρεις αυτό που αναζητάς... ψάξε μέσα σου!

david santos είπε...

Very good posting, thank you.

Peace and hope and a good future for all the Greek people good weekend

David Santos

Ατσαλάκωτος είπε...

@ Βασίλης Παππάς

Η αλήθεια πάντα μας λυτρώνει φίλε μου Βασίλη

@ Κόκκινος

Δεν είναι κακό να συμμετέχεις αρκεί μέσα από αυτήν την διαδικασία ν' αλλάξουν τα πράγματα και να κινηθούν καταστάσεις. Η αντίδραση και η καταγγελία δεν φτάνουν χρειάζεται και πρόταση. Άλλωστε αυτό είναι το ζητούμενο στην πολιτική, η σύνθεση απόψεων και ιδεών.

@Πράσινο Λικέρ

Πράσινο Λικέρ λόγια βαθιά και βουτιές δροστιστικές. Αυτό μας χρειάζεται μια βουτιά στην δροσερή θάλασσα για ξελαμπικαρισμένη ψήφο.
Βουτιά η καλύτερη ιδέα τελικά.

@ Γκόρου

Αυτα αχ μας χαρακτηρίζουν ως λαό.
"Η αλήθεια βρίσκεται μέσα μας και έξω από εμάς μόνο που κανείς δεν την αντέχει για πολύ" (Κ. Μπούρας "Πυθία")
Η μεγάλη μας στιγμή: Η διαχείριση της αλήθειας. Να μάθουμε να την αντέχουμε.

@ david santos

Ευχαριστούμε για τις ευχές.
Η σελίδα σας έχει παγκόσμια ιδιαιτερότητα κύρις Σάντος.